Замовлення в інтернет-магазині ZELENA здійснюються наступним чином:
- У режимі онлайн
- По телефону
Оформити замовлення можна цілодобово в будь-який зручний для вас час. Для обговорення деталей доставки з вами зв'яжеться оператор.
Графік роботи інтернет-магазину:
- ПН-ПТ з 8:30-00 до 20-00
- СБ-НД з 9-00 до 18-00
Адресна доставка по Києву
Безкоштовна доставка по Києву здійснюється кур'єрською службою ZELENA до під'їзду, за умови оформлення замовлення на суму від 2500 грн.
При покупці до 2500 грн вартість доставки до під'їзду – 250 грн.
Доставка на конкретний час – 350 грн.
Доставка за межі Києва:
- До 15 км від КП – 600 грн.
- Від 15 км від КП – узгоджується індивідуально.
- Доставка на конкретний час – 350 грн (додатково до вартості доставки).
Підйом великогабаритного товару на поверх
1) при працюючому ліфті:
- При покупці від 2500 грн – 200 грн.
- При покупці до 2500 грн – 450 грн (250 доставка + 200 підйом).
2) при непрацюючому ліфті/відсутності ліфта:
- Букети та легкі пакунки піднімаються безкоштовно до 5 поверху включно. Вище 5 поверху – 200 грн за поверх.
- Ялинки та інші великогабаритні товари піднімаються до лише 5 поверху включно – 200 грн за поверх.
Доставка по Києву кур'єрською службою «Нова Пошта» здійснюється за рахунок Одержувача, згідно з тарифами та умовами «Нової Пошти», з якими можна ознайомитися на сайті компанії.
Оператори ZELENA максимально оперативно зв'яжуться з вами і в телефонному режимі обговорять зручний для вас час і місце доставки.
Наша мета – доставити ваше замовлення у найкоротші терміни!
Доставка в інші міста України
Доставка по Україні здійснюється за допомогою «Нової Пошти»:
- до найближчого відділення «Нової Пошти»;
- кур'єром за вказаною вами адресою.
ВАЖЛИВО:
- Мінімальна сума замовлення - 500 грн.
- Сплатити замовлення можна післяплатою (при внесенні часткової передоплати - від 20% вартості замовлення) або за 100% передоплатою. Відправка здійснюється протягом 2-3 днів.
- Пересилання страхується на всю вартість товарів.
- У несвятковий період, коли немає новорічного ажіотажу, замовлення відправляються з відділення «Нової Пошти».
- У активний передноворічний період (01.11-31.12), коли наші Клієнти з нетерпінням очікують на свої посилки, оперативність для нас є пріоритетом, тому для здійснення відправлень використовується виклик кур'єра «Нової Пошти».
- Вартість доставки оплачується Одержувачем згідно з тарифами та умовами кур'єрської служби «Нова Пошта», з якими можна ознайомитися на сайті компанії.
- Терміни доставки товарів індивідуальні та залежать від місця проживання одержувача, а також графік роботи «Нової Пошти». При кожному замовленні оператор ZELENA зв'яжеться з вами і домовиться про максимально зручні для вас умови доставки.
Доставка по світу
Ми також здійснюємо доставку до інших країн світу кур'єрськими службами. Наприклад, до країн Балтії це займає орієнтовно 7 днів, а вартість доставки невеликого відправлення - 600 грн.
ВАЖЛИВО:
- Мінімальна сума замовлення - 3000 грн (плюс 100% оплата замовлення та доставки).
- Вартість розраховується індивідуально та залежить від ваги та обсягу товару, а також країни отримання та терміновості доставки.
- При кожному замовленні менеджер ZELENA буде зв'язуватися з Вами для узгодження максимально зручних умов доставки.
Повернення товару
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», товар може бути повернутий протягом 14 днів з моменту покупки.
Якщо товар, який ви купили, з яких-небудь причин не підійшов вам, зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі заміни або повернення в телефонному режимі.
Ми повернемо вам кошти за куплений товар або обміняємо на будь-який інший за дотриманням таких умов:
- збереження упаковки, ярликів та заводського маркування;
- наявність товарного чека на замовлений товар.
Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок покупця (вартість доставки та відправки Новою Поштою), незалежно від суми замовлення.
Не підлягають поверненню
Згідно Закону України “Про захист прав споживачів” від 12.05.1991 №1023-XII та Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають обміну (поверненню) наступні товари належної якості:
- парфюмерно-косметичні вироби;
- пір'яно-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- білизна постільна;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
З огляду на це, не підлягають поверненню (обміну) товари належної якості, представлені у нас в магазинах та на сайті: аромадифузори з рефілами, рефіли до аромадифузорів, рефіли до ламп Берже, парфумовані спреї, косметичні та миючі засоби, мило, подушки (в т.ч. декоративні), пледи, покривала, простирадла, наволочки, підковдри, рушники, халати, дитячі іграшки (м’які та гумові), пляшечки для годування тощо.
З повним переліком товарів, що не підлягають обміну (поверненню) можна ознайомитись на сайті ВРУ.
Приємних покупок в інтернет-магазині ZELENA!